.

COMUNICATS DE PREMSA

Es crea la Fundació Valentí Claverol

El Govern d'Andorra ha aprovat Dimecres dia 22 d'abril la creació de la Fundació Valentí Claverol, que neix amb la vocació primordial de difondre, promocionar i divulgar els fons fotogràfics i cinematogràfics de José i Valentí Claverol.

La nova Fundació, que presideix Josep Claverol Sesplugas, pren el relleu dels Arxius Valentí Claverol en la difusió, promoció i divulgació dels fons fotogràfics i cinematogràfics de José i Valentí Claverol. Igualment, té la intenció de continuar amb les col·laboracions tant a nivell institucional com arran de la iniciativa privada. A més, a través del seu patronat, treballarà per la difusió internacional de les col·leccions que són propietat de la Fundació.

L'entitat està oberta a establir convenis de col·laboració amb entitats privades, amb especial èmfasi amb la divulgació de la història del Principat d'Andorra en l'àmbit educatiu.

Christiane Mailhos Corrocher és la vicepresidenta de la Fundació, David Claverol Mailhos n'és el director general i Enrique Valcarcel Hierro, el secretari. En els propers dies es farà pública la resta d'integrants del patronat.

Andorra la Vella, 24 d'abril 2009

.