PRESS RELEASES

Es crea la Fundaciˇ ValentÝ Claverol

El Govern d'Andorra ha aprovat Dimecres dia 22 d'abril la creaciˇ de la Fundaciˇ ValentÝ Claverol, que neix amb la vocaciˇ primordial de difondre, promocionar i divulgar els fons fotogrÓfics i cinematogrÓfics de JosÚ i ValentÝ Claverol.

La nova Fundaciˇ, que presideix Josep Claverol Sesplugas, pren el relleu dels Arxius ValentÝ Claverol en la difusiˇ, promociˇ i divulgaciˇ dels fons fotogrÓfics i cinematogrÓfics de JosÚ i ValentÝ Claverol. Igualment, tÚ la intenciˇ de continuar amb les col·laboracions tant a nivell institucional com arran de la iniciativa privada. A mÚs, a travÚs del seu patronat, treballarÓ per la difusiˇ internacional de les col·leccions que sˇn propietat de la Fundaciˇ.

L'entitat estÓ oberta a establir convenis de col·laboraciˇ amb entitats privades, amb especial Ŕmfasi amb la divulgaciˇ de la hist˛ria del Principat d'Andorra en l'Ómbit educatiu.

Christiane Mailhos Corrocher Ús la vicepresidenta de la Fundaciˇ, David Claverol Mailhos n'Ús el director general i Enrique Valcarcel Hierro, el secretari. En els propers dies es farÓ p˙blica la resta d'integrants del patronat.

Andorra la Vella, 24 d'abril 2009