Copyright

Es requereix autorització escrita de la Fundació  Valentí Claverol , per qualsevol reproducció per motius de distribució que no siguin d'ús privat, del material fotogràfic i/ o cinematografic de procedència de la Fundació  Valentí Claverol.

Tot i qualsevol material precisarà ser acreditat

Al Principat d'Andorra aquestes marques son la propietat de:

• © Fundació Valenti Claverol
  • Edifici Claverol
  • Avinguda Meritxell 47
  • AD 500, Andorra La Vella
  •  Principat d'Andorra

A la Unió Europea i Estats Units

• Josep Claverol Sesplugas Limited
  • Haslers
  • Old Station Road
  • Loughton, IG10 4PL (UK)

Alvira, Sainz de los Terreros, Josemaría Escrivá de Balaguer, Casciaro i Botella.
Asseguts: Jiménez Vargas, Fisac i Albareda; a Andorra.
Foto Valentí Claverol, octubre 1937.

Seguint les lleis Internacional de COPYRIGHT i de Propietat Intel·lectual

Això afecta tot material original, i totes i quines siguin les còpies de material original que poguessin estar en possessió de tercers , i ser o estar utilitzades per tercers que no siguin la Fundació Valenti Claverol

Tota infracció del COPYRIGHT serà sancionada per les lleis en vigor que estan en rigor segons la propietat intel·lectual

TOTS EL DRETS RESERVATS.

©2022 FUNDACIÓ VALENTI CLAVEROL.

Aquest document no podrà ser reproduït ni transmès, de forma total o parcial, per mitjans electrònics o mecànics, incloent-hi fotocòpies, gravacions o sistemes d'emmagatzemat de dades sense l'autorització escrita de :

Fundació Valenti Claverol i/o Josep Claverol Sesplugas Limited

Qualsevol infracció dels drets d'autor o de la marca registrada serà sancionada per la llei.